Wie zijn wij?

PUREE staat voor: Platform Uitkeringsgerechtigden Bodegraven-Reeuwijk. PUREE is een zelfstandige en onafhankelijke stichting en bestaat sinds 1997. PUREE komt op voor de belangen van mensen in armoede en mensen die moeten leven van een bijstandsuitkering.

Wat doet PUREE?

PUREE geeft gevraagd en ongevraagd advies aan de gemeenteraad en het college van B&W over alle zaken die de uitvoering van de Participatiewet en het armoedebeleid betreffen.
We helpen uitkeringsgerechtigden en wij staan klaar om u persoonlijk te ondersteunen. Dat kan onder andere door uw vragen te beantwoorden over bijstandsregelingen of door u te vergezellen bij bezoek aan Ferm Werk als er problemen zijn. Ook kunnen we u begeleiden bij uw bezoek aan de bezwaren-commissie waar uw bezwaar wordt behandeld of u verwijzen naar instanties en organisaties die u verder kunnen helpen. Bij juridische geschillen werkt PUREE samen met Legal2People in Den Haag. Zij geven deskundig juridisch advies. PUREE ondersteunt niet met geld of goederen.

PUREE is voor Bodegraven-Reeuwijk lid van de cliƫntenraad van Ferm Werk. Puree maakt ook deel uit van het kernteam Armoede van de gemeente.

U kunt zich met uw vragen, suggesties en tips altijd melden bij PUREE. Laat ons uw mening weten. Met uw ervaringen kunnen wij ons werk beter doen. Alle informatie die u ons geeft wordt strikt vertrouwelijk behandeld.

Wilt u lid worden van Puree en meepraten? Dat kan.

Meer weten?

Kijk op onze website: www.stichtingpuree.nl.

06-24670746 (Marja Maas)
06-21243204 (Jaap den Bleker)
06-30098603 (Ruud Boom)

webmaster website Stichting Puree,
functioneel- en technisch beheer,
content management website

Interview met de voorzitter van Stichting Puree: Jan Bouwens.